Opgelost door Sony Consumenten Electronica: Uitbetaling €30 Cashback

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 166591
Gebruiker
Ted
Datum
16 reacties

Details

Klacht

Op 08-01-2016 een camera gekocht met €30 cashback. Volgens de regels aangemeld maar tot uitbetaling is het nog steeds niet gekomen. Diverse telefoontjes (à 0,20 cent p.m.) en mails gestuurd en steeds kreeg ik de belofte dat het uitbetaald zal worden maar tot op heden niets ontvangen. 5 maanden duurt het al, ik vind dit wel erg lang.

Gewenste oplossing

Zo spoedig tot betaling overgaan
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

16 reacties

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Theo,

    Dat duurt inderdaad erg lang. Heb je voor ons een registratienummer?

    Dan gaan we nakijken wat er mis is.

    Mvg,

    Sony Nederland
  2. Auteur
    Ted
    Datum
    Ik heb wel een bevestiging dat het toestel is geregistreerd maar ik weet niet waar ik het registratienummer moet vinden. Ik heb wel een serienummer en dat is; 2906800. Eventueel kan ik de email dat het geregistreerd is via de mail opsturen. Dan graag het emailadres van jullie.
  3. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Na de registratie heb je een bevestiging ontvangen met daarbij jouw registratienummer. Deze hebben we nodig om je gegevens op te vragen.
  4. Auteur
    Ted
    Datum
    Klopt, die heb ik ook gekregen maar een registratienummer kan ik niet vinden of het moet deze zijn; DSC-WX500 maar dat is van het geregistreerd product. Als je mij jouw e-mail geeft dan kan ik de ontvangen e-mail sturen.
  5. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Theo,

    We hebben jouw gegevens opgezocht, maar je staat bij ons niet geregistreerd.

    Van welk emailadres heb je een bevestiging gehad?
  6. Auteur
    Ted
    Datum
    Sony [MySony@mail.sony-europe.com]
  7. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Je hebt het product bij ons op de website geregistreerd. Dat is puur voor ondersteuning en service.

    We hebben een actiepagina waar voor promoties een registratie gedaan wordt. Daar worden klantgegevens ingevuld (met je bankrekeningnummer) en de factuur geupload.

    De actie is ook al ruim 3 maanden verlopen. We kunnen dit niet meer in behandeling nemen.
  8. Auteur
    Ted
    Datum
    Ik ga hier niet mee akkoord want ik heb al een toezegging gehad dat het zal worden uitbetaald. Dit nadat ik de stukken opnieuw heb opgestuurd. Lees onderstaand.
    Geachte heer, mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht over de Sony actie.
    Wij hebben uw aanvraag in goede orde ontvangen en deze is inmiddels goedgekeurd.
    U kunt het bedrag spoedig op uw rekening verwachten.
    Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Jules
    Het Sony BeNeLux actie team
  9. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Vreemd. Dat is wél een bevestiging van onze promotie.

    Dan is er ook een registratienummer aanwezig. Kan je deze opzoeken voor ons?
  10. Auteur
    Ted
    Datum
    Nou dan zijn we toch klaar! Eventueel kan ik je mijn inlognaam en code van mijn geregistreerde Sony producten geven dan kan je zien dat het toestel gewoon bij de anderen staat. Dus geregistreerd!
    Dus zeg het maar!
  11. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Je haalt twee dingen door elkaar. Op sony.nl registeren is niet hetzelfde als het registreren op de promotiesite. Dat is eenmalig en kan je niet op inloggen.

    Het registratienummer wordt in de bevestiging van de cashback gemaild. Dat is wat we nodig hebben.
  12. Auteur
    Ted
    Datum
    Ik ben geen deskundige ik geef het alleen aan en, de toezegging heb ik gekregen dat zal worden uitbetaald (diverse keren) en daar ga ik vanuit.
  13. Auteur
    Ted
    Datum
    Waarom hoor ik niets meer? Wordt het uitbetaald ja of nee. Anders vraag ik de Consumentenbond om bemiddeling en ook zoek ik steun bij het Noord Hollands Dagblad. Ik begin het aardig zat te worden.
  14. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Theo,

    Er is meerdere malen verzocht om een registratienummer.

    Wij kunnen jouw registratie niet vinden. De postcode en jouw naam staan niet in ons systeem.

    Onder welk email adres correspondeer je met het promotieteam?
  15. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Theo,

    Jouw registratie is gevonden.
    Het is handmatig aangemaakt door Jules (in de communicatie hierboven). Daarom heb je waarschijnlijk het registratienummer niet gekregen en was het aan onze kant lastig om jouw registratie te vinden.

    Excuses voor het ongemak.

    De betaling wordt spoedig overgemaakt. Heb je na het weekend nog niks ontvangen, laat het ons weten.

    Met vriendelijke groet,

    Sony Nederland
  16. Auteur
    Ted
    Datum
    Betaling is nog steeds niet gebeurd ondanks belofte.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen