Klacht Sony Consumenten Electronica: USB-connector kapot van Sony Xperia Z

Klachtnummer
# 46384
Gebruiker
Dionhuiskes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29 oktober 2013 heb ik mijn Sony Xperia Z thuis gekregen. Ik had hem besteld via Studentmobiel.nl.
Zoals gewoonlijk legde ik hem s’avonds aan de oplader.
S’ochtends wilde ik mijn oplader uit mijn mobiel halen en toen brak het pinnetje van de USB-connector af. Het pinnetje zit nog steeds in de kabel.

De oplossing

Ik zou graag een kosteloze reparatie willen of een nieuwe mobiel.

1 reactie

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Geachte Hr./Mevr. Huiskes,Het spijt ons te horen van uw ervaring.
    Wij willen u er op wijzen dat dit forum ondersteuning geeft voor vragen en ervaringen over Sony audio- en video consumentenproducten via Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited.
    Er is geen ondersteuning vanuit Sony Mobile (telefoons) of Sony Playstation ingericht op dit platform.Wij verzoeken u in voornoemde gevallen de contact/supportmogelijkheden van desbetreffende afdelingen te gebruiken;
    Voor Sony Mobile ondersteuning, zie de website: http://www.sonymobile.com/global-en/support/contact-us/country/nl_NL/
    Chat support – Telefonische ondersteuning – Ondersteuning per e-mailVoor Sony Playstation ondersteuning, zie website: http://nl.playstation.com/support/Met vriendelijke groet,
    Consumer Relations
    Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited