Klacht Sony Consumenten Electronica: V tuner service niet meer op mijn HIFI

Miranda

Beste Sony,
Ik heb een paar jaar geleden een HIFI set gekocht van Sony, de CMT-G2BNiP, met als reden dat ik dan internetradio kan ontvangen. Het eerste jaar na aanschaf heb ik met veel plezier naar mijn favoriete zenders kunnen luisteren. Toen begonnen de regelmatige storingen en tenslotte uitval van Vtuner. Ik heb een paar keer contact gehad met de klantenservice van sony en die zeiden dat het tijdelijk was en er werd gezocht naar een oplossing. Wat er precies aan de hand was en hoe lang het ging duren konden ze me niet vertellen. Dat kwam niet erg klantvriendelijk over. En nu, na maandenlang wachten , las ik net op jullie site dat ik definitief geen internetradio meer kan ontvangen op mijn HIFI.

Ik voel me gedupeerd en zou graag door Sony gecompenseerd willen worden voor de aanschaf van een dure HIFI, die speciaal heb gekocht voor internetradio en waar heb ik maar heel kort plezier van heb kunnen hebben. Ik hoop dat Sony contact met me op zou kunnen nemen om tot een oplossing te komen

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?