Klacht Sony Consumenten Electronica: Verdwaalde PlayStation4

Klachtnummer
# 163343
Gebruiker
STOEPBOER
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen periode had ik een kapotte controller, deze heb ik op gestuurd.
Deze is vervangen en had inmiddels een nieuwe ontvangen!
Goeie sneller super service!

Ik wou de nieuwe controller aansluite, dit werkte niet!
Contact opgenome met PlayStation Service, zij kon me ook niet helpe en ik had begrepen dat ik mijn ps4 nu beter kon op sture!
Mijn fout, dit had dus de nieuw ontvange controller weer moeten zijn!?

Mijn ps4 opgestuurd dacht ik dat het goed was, kreeg nog wel een herinnering dat hetvproduct niet was aangekome en dat ik deze nog moest opsturen!

1april kreeg ik mail van PlayStation dat mijn ps4 is ontvangen in het center.
6?april heb ik gebeld wat de status was.
De code op de doos was van mijn eerst verstuurde controller (mijn fout!)
Heb mijn track en tracé weggegooid na de mail van ontvangt in center(mijn fout!)

Nu zegt PlayStation dat ze hem niet hebben ontvange, en dat ontvangstmail fout verzonde is?
Ik heb geen track en tracé, dus ps4 is verdwene?

De oplossing

Momenteel ben ik even radeloos?! Mijn ps4 is weg!
Ik werk vaak over ver en vind het heerlijk als ik in het weekend thuis kom en even heerlijk kan gamen op mijn ps4!
Niemand weet waar hij is?
PostNL kon de oude track en tracé ook niet achterhalen.
Eniste wat ik weet is dat hij ontvangen is door het reparatie centrum, wat volgens PlayStation een fout verzonden mail blijkt? En zij niks kunnen zonder een T&T?!
Ik weet het even niet meer, ik wil dat mijn ps4 gewoon word weer gevonden...

1 reactie

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Marco,

    Vervelend om te horen dat jouw PS4 is zoek geraakt.

    Helaas ben je bij ons aan het verkeerde adres. Wij zijn verantwoordelijk voor de consumenten electronica. PlayStation is een apart bedrijf met hun eigen klantenservice.

    Je kunt het beste contact opnemen met PlayStation zelf.

    Met vriendelijke groet,

    Sony Nederland

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen