Klacht Sony Consumenten Electronica: Verkeerde rekningnummer ingevuld, geen geld terug ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 128420
Gebruiker
Oemed
Datum
6 reacties

Details

De klacht

De laatste 2 cijfers van onze rekeningnummer is verwisseld waardoor de overboeking naar een andere persoon is gegaan
Gevolg : Wij het geld niet hebben ontvangen waar wij recht op hebben
Oplossing ; Contact met onze bank gehad en dat er wel degelijk mogelijkheden zijn om het geld terug te krijgen, de bank moet de gegevens van die persoon achterhalen en een verzoek bij hun indienen om het verschuldigde bedrag terug te boeken waar zij geen recht op hadden
Dit verhaal bij Sony neergelegd maar alleen als antwoord het ligt bij de bank , maar hoe lang dit ging duren wisten zij niet, we zijn nu 3 weken verder en tot heden geen reactie of een terug koppeling

De oplossing

Dat er nu actie wordt ondernomen om het geld terug te halen waar wij recht op hebben en zo wie zo een terugkoppeling dat zou op ten minste klantvriendelijk zijn, de belkosten naar Sony lopen ook hoog op

6 reacties

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Oemed,
    We gaan dit nakijken voor je. Kun je ons jouw registratienummer sturen?

  2. Auteur
    Oemed
    Datum
    ons registratienummer is 385526
    vriendelijke groet rma oemd
  3. Auteur
    Oemed
    Datum
    helaas nog steeds geen reactie gekregen van Sony, toen maar weer gebeld en ze hadden nog steeds geen terugkoppeling van de bank gehad, we zijn nu al vanaf eind juli bezig en heb er geen vertrouwen meer in, jammer dat je zo met je klanten omgaat, dit een goede les voor de toekomst ik koop niks meer bij sony helaas
  4. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Oemed,
    Je hebt zelf een verkeerd rekeningnummer ingevuld op het formulier. Wij hebben volgens de voorwaarden de cashback overboeking gedaan. Fout ligt hier niet bij ons.

    Wij kunnen alleen verzoeken aan de eigenaar van het verkeerde rekeningnummer om dit bedrag terug te storten. Dit is reeds gedaan en is geen process waar wij invloed op hebben.
  5. Auteur
    Oemed
    Datum
    Wij hebben ook duidelijk vermeld naar jullie toe dat inderdaad wij de fout hebben gemaakt, maar dat het zo lang moet duren vind ik raar en ook dat als je ons foute rekening nummer intypt deze niet gelijk staat met ons naam, dus er is dan ook geen controle naar naam en rekeninghouder. het enige wat wij nog kunnen hopen is dat de gene die ons geld heeft het terug stort. want wij hebben recht op ons geld zou raar zijn dat het door een tik fout nu weg is ( rekeningnummer )
  6. Auteur
    Oemed
    Datum
    Niks meer vernomen van Sony, alleen maar het ligt bij de bank
    Beste mensen koop niks van Sony met de klanten gaan ze om als vies vuil, niks een terugkoppeling geen telefoon niks en als je belt voor de zoveelste x het ligt bij de bank, maar eigen oplossingen nope Sony krijgt de koude douche en de laagste score die er is, geen goed woord over echt zo on klant vriendelijk terwijl je zo een dure tv hebt aangeschaft

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oemed
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen