De laatste 2 cijfers van onze rekeningnummer is verwisseld waardoor de overboeking naar een andere persoon is gegaan Gevolg : Wij het geld niet hebben ontvangen waar wij recht op hebben Oplossing ; Contact met onze bank gehad en dat er wel degelijk mogelijkheden zijn om het geld terug te krijgen, de bank moet de gegevens van die persoon achterhalen en een verzoek bij hun indienen om het verschuldigde bedrag terug te boeken waar zij geen recht op hadden Dit verhaal bij Sony neergelegd maar alleen als antwoord het ligt bij de bank , maar hoe lang dit ging duren wisten zij niet, we zijn nu 3 weken verder en tot heden geen reactie of een terug koppeling
De oplossing
Dat er nu actie wordt ondernomen om het geld terug te halen waar wij recht op hebben en zo wie zo een terugkoppeling dat zou op ten minste klantvriendelijk zijn, de belkosten naar Sony lopen ook hoog op
6 reacties
Auteur
Sony Consumenten Electronica
Datum
Hoi Oemed, We gaan dit nakijken voor je. Kun je ons jouw registratienummer sturen?
Auteur
Oemed
Datum
ons registratienummer is 385526 vriendelijke groet rma oemd
Auteur
Oemed
Datum
helaas nog steeds geen reactie gekregen van Sony, toen maar weer gebeld en ze hadden nog steeds geen terugkoppeling van de bank gehad, we zijn nu al vanaf eind juli bezig en heb er geen vertrouwen meer in, jammer dat je zo met je klanten omgaat, dit een goede les voor de toekomst ik koop niks meer bij sony helaas
Auteur
Sony Consumenten Electronica
Datum
Hoi Oemed, Je hebt zelf een verkeerd rekeningnummer ingevuld op het formulier. Wij hebben volgens de voorwaarden de cashback overboeking gedaan. Fout ligt hier niet bij ons.
Wij kunnen alleen verzoeken aan de eigenaar van het verkeerde rekeningnummer om dit bedrag terug te storten. Dit is reeds gedaan en is geen process waar wij invloed op hebben.
Auteur
Oemed
Datum
Wij hebben ook duidelijk vermeld naar jullie toe dat inderdaad wij de fout hebben gemaakt, maar dat het zo lang moet duren vind ik raar en ook dat als je ons foute rekening nummer intypt deze niet gelijk staat met ons naam, dus er is dan ook geen controle naar naam en rekeninghouder. het enige wat wij nog kunnen hopen is dat de gene die ons geld heeft het terug stort. want wij hebben recht op ons geld zou raar zijn dat het door een tik fout nu weg is ( rekeningnummer )
Auteur
Oemed
Datum
Niks meer vernomen van Sony, alleen maar het ligt bij de bank Beste mensen koop niks van Sony met de klanten gaan ze om als vies vuil, niks een terugkoppeling geen telefoon niks en als je belt voor de zoveelste x het ligt bij de bank, maar eigen oplossingen nope Sony krijgt de koude douche en de laagste score die er is, geen goed woord over echt zo on klant vriendelijk terwijl je zo een dure tv hebt aangeschaft
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Oemed
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.