Klacht Sony Consumenten Electronica: Vervangende Sony 65 inch tv niet goed

Cobraatje

Op 6 mei 2016 de Sony KD-65X8505C gekocht.
Deze tv bleek niet goed te zijn, zeer veel banding en edge bleeding.

Deze tv is op 14 juni 2016 vervangen, maar ook deze tv heeft veel banding bij voetbal en bij heldere lucht zie je meerdere verticale lijnen door het beeld lopen.
Komt bij dat de vervangende tv, 1351 uren draaiuren heeft. Terwijl was aangegeven dat de vervangende tv, een nieuwe tv zou zijn.
De tv is ook al een volledig vastgelopen en ik moest de stroom ervan afhalen om de tv weer werken te krijgen.

Volgens Sony valt de tv binnen de norm, die zij zelf bepalen, en kan de vervangende tv als een nieuwe tv beschouwd worden.

Een tv met een adviesprijs van €2.500,- en dan zeggen dat dergelijke fouten in een tv acceptabel zijn, vind ik niet getuigen van fatsoenlijk met je klanten omgaan.

Er waren ook zeer veel problemen met het android systeem en ik krijg sterk het idee dat Sony producten in de markt zet die niet af zijn en dan moet de klant het maar uitzoeken.

Een goed werkende tv waarmee je fatsoenlijk tv mee kunt kijken of retour nemen en mijn geld terug.
Gezien wat Sony als binnen de norm ziet, heb ik een voorkeur voor mijn geld terug.

Cobraatje
    Geen reactie en zoek het maar uit. Typerende hautaine houding van Sony.
    Wil je een tv zonder banding en een vervangende tv die nieuw is, maw service waar je recht op hebt, BLIJF WEG VAN SONY!!!!!!

Cobraatje

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?