Klacht Sony Consumenten Electronica: Voor derde maal defecte afstandsbediening

Lies

In 2010 heb ik 2 televisies Sony Bravia gekocht. Binnen een jaar was afstandsbediening 1 defect. Hiervoor hebben wij een nieuwe ontvangen binnen de garantie. Bepaalde knoppen functioneerden niet meer. Nu begint de nieuwe afstandsbediening dezelfde defecten te vertonen en de afstandsbediening van de tweede tv ook (wordt overigens niet door dezelfde personen gebruikt). Sony geeft aan dat ik zelf nieuwe moet aanschaffen. Ik heb aangegeven dat voor afstandsbedieningen à 60 euro ik wel een langere levensduur verwacht. Voor Sony is dit een zogenaamde low cost accessoire waar de levensduur niet in te schatten is, want is afhankelijk van het gebruik. Ik ben het hier niet mee eens en verwacht voor dat geld meer kwaliteit van Sony.

Nieuwe afstandsbedieningen of een tegemoetkoming in de kosten hiervan

Lies
    Al heel snel nieuw antwoord van Sony dat ze me niet kunnen helpen en dat ik bij de dealer moet zijn. Dat ga ik gelijk morgenvroeg proberen, alhoewel eerder contact met servicecenter en winkel op niets uitliep.
    Lies
    Dankzij de vriendelijke service van Media Markt heb ik nieuwe afstandsbedieningen gekregen. Dit hoe wel ik niet eens de televisies daar had aangeschaft. After Sales van Sony is echt waardeloos. Goede producten, maar ik koop nooit weer Sony!

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?