Klacht Sony Consumenten Electronica: Voor derde maal defecte afstandsbediening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 37035
Gebruiker
Lies
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In 2010 heb ik 2 televisies Sony Bravia gekocht. Binnen een jaar was afstandsbediening 1 defect. Hiervoor hebben wij een nieuwe ontvangen binnen de garantie. Bepaalde knoppen functioneerden niet meer. Nu begint de nieuwe afstandsbediening dezelfde defecten te vertonen en de afstandsbediening van de tweede tv ook (wordt overigens niet door dezelfde personen gebruikt). Sony geeft aan dat ik zelf nieuwe moet aanschaffen. Ik heb aangegeven dat voor afstandsbedieningen à 60 euro ik wel een langere levensduur verwacht. Voor Sony is dit een zogenaamde low cost accessoire waar de levensduur niet in te schatten is, want is afhankelijk van het gebruik. Ik ben het hier niet mee eens en verwacht voor dat geld meer kwaliteit van Sony.

Gewenste oplossing

Nieuwe afstandsbedieningen of een tegemoetkoming in de kosten hiervan
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Lies
    Datum
    Al heel snel nieuw antwoord van Sony dat ze me niet kunnen helpen en dat ik bij de dealer moet zijn. Dat ga ik gelijk morgenvroeg proberen, alhoewel eerder contact met servicecenter en winkel op niets uitliep.
  2. Auteur
    Lies
    Datum
    Dankzij de vriendelijke service van Media Markt heb ik nieuwe afstandsbedieningen gekregen. Dit hoe wel ik niet eens de televisies daar had aangeschaft. After Sales van Sony is echt waardeloos. Goede producten, maar ik koop nooit weer Sony!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen