Klacht Sony Mobile Xperia: aan lijn houden klant.

Klachtnummer
# 272948
Gebruiker
W. Klok
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin juli een Sony experia X compact aangeschaft waar een cashback van €100,00 aangekoppeld is. Binnen een termijn van 4 a 6 weken zou dit bedrag overgemaakt worden. Maar tot op heden niets ontvangen. Twee keer kontakt opgenomen met sony. Sony zegt dat we op de lijst staan maar het geld overmaken is schijnbaar lastig want gebeurt steeds niet. Ben smoesjes langzamerhand zat. Als je iets beloofd moet het ook nakomen.

De oplossing

100 euro overmaken

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen