Klacht Sony Mobile Xperia: Hele slechte service Sony

vanesje61

Beste Sony,Ik wil jullie nog bedanken voor de hele slechte service van jullie.Ik heb meerdere keren contact met jullie gehad over de spontane scheur in het scherm van mijn Sony X peria Z1 van nog geen 5 maanden oud maar omdat jullie altijd de schuld geven aan de klant en jullie maar blijven herhalen dat het komt door stoot val of drukschade staat de klant machteloos bij jullie en laten jullie de klant in de kou staan.En als ik op internet kijk zie ik heel veel dezelfde klachten voorbij komen met hetzelfde probleem met dit toestel.Ik heb helaas de reparatiekosten van €179 maar voor eigen rekening genomen omdat ik anders geen telefoon meer heb maar dit is volgens mij niet de bedoeling aan iets waar je zelf niets aan kunt doen.Dus Sony ik ben helemaal klaar met jullie want zo ga je niet met klanten om en ik ga ook zo veel mogeljk mensen waarschuwen via de media dat ze nooit iets aan moeten schaffen van Sony met jullie belabberde service.

Ik hoop dat jullie toch nog met een oplossing komen en mij de reparatie kosten vergoeden die ik zelf heb moeten betalen en dat was €179

Sony Mobile / Xperia
    Geachte heer Van Es,We hadden inderdaad eerder contact vanwege de schade aan het scherm van uw Xperia Z1.We vinden het ook vervelend voor u dat de schade niet binnen garantie kan worden afgehandelt.De schade is door ons en door een van onze monteurs echter meermaals nogmaals bekeken en men komt toch telkens tot de conclusie dat het moet gaan om een gebruikersfout.
    We zullen dus geen kosten vergoeden.We hopen dat u begrijpt dat we gebruikersschade niet binnen garantie herstellen.Met vriendelijke groeten,Sony Xperia Support.
    vanesje61
    Beste Sony,Zo schepen jullie nou elke consument met het zelfde verhaal af en krijg bij jullie de consument toch weer de schuld van iets waar je niks aan kan doen omdat veel sony x peria modellen bijna allemaal het probleem hebben dat er een spontane barst in het scherm kan komen ook al ligt de telefoon naast je op tafel.Ik ben blij dat T mobile mijn klachten wel serieus heb genomen en het goed opgelost heeft want die service van jullie is echt te gek voor woorden en voor mij nooit geen sony meer
    Sony Mobile / Xperia
    Geachte heer Van Es,Fijn om te horen dat T-Mobile uw klacht naar tevredenheid heeft opgelost.We begrijpen dat u niet tevreden bent met onze klantenservice. Dat vinden we vervelend.
    U had inderdaad verschillende keren contact met ons, en we hebben op uw verzoek de schade meerdere malen laten bekijken. Helaas is de schade steeds afgekeurd. Ondanks alles wensen we alvast fijne feestdagen en een gelukkig en succesvol 2015.Met vriendelijke groeten,Sony Xperia Support
    vanesje61
    Beste Sony,nogmaals bedankt voor de hele slechte service en de belabberde afhandeling van deze klacht en laten jullie de consument toch weer in de kou staan en is het te hopen dat andere consumenten hier lering uit trekken voordat ze iets van Sony aanschaffen want jullie zijn in mijn ogen een but bedrijf die niks doen voor haar klanten als alleen maar mooie praatjes.Dus consumenten denk eerst goed na voordat je met Sony in zee gaat en koop er AUB niks van.

vanesje61

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?