Opgelost door Sony Mobile Xperia: Kastje naar muur n.a.v. defecte Xperia Z Ultra

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175352
Gebruiker
Arthur
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb n.a.v. een defect het toestel opgestuurd. Een keer en melding dat er een onderdeel moet worden besteld. Nu blijft het stil. Meerdere keren gebeld. Afgelopen week zou er een ESCALATIE van gemaakt worden zodat ik snel over mijn/een toestel weer kon beschikken. Uitkomst: ik moet blijven wachten! Dat vind ik geen service. Ik vind dat in zo een geval er een leentoestel moet zijn en na enkele weken een nieuw toestel. En dan de zin: "uw tevredenheid is voor ons van groot belang! De marketing afdeling weet niets van de werkelijkheid.. Jammer, graag een oplossing. ( toestel waar ik wel mee kan bellen)

De oplossing

Per omgaand een toestel waar ik weer mee kan bellen.

4 reacties

  1. Auteur
    Arthur
    Datum
    Vandaag bericht gehad dat ze het vervelend vinden en mij een accessoire zullen sturen. Het onderdeel wat nodig is voor de reparatie zal binnenkort worden ontvangen . In alle eerlijkheid vraag ik mij af waarom zo iets zo lang moet duren. Eén ding is voor mij van belang. Spoedig kunnen bellen en gebeld worden, internetten etc.
  2. Auteur
    Arthur
    Datum
    Vandaag, 8 juli 2016 mijn telefoon ontvangen. Voor zover ik het nu kan beoordelen is het opgelost. De klacht laat ik staan zodat Sony nog kan reageren. Ik wil ze nog de volgende tip meegeven: als het langer duurt communiceer dan vaker met de consument. Neem die serieus, die kan afhankelijk zijn van de telefoon. Geef desnoods tegen extra kosten de mogelijkheid van garantie met leentelefoon. Als laatste waarom communiceert u alles in het Engels? Voor de NL-markt niet logisch. Succes!
  3. Auteur
    Sony Mobile / Xperia
    Datum
    Beste A. Bosker,

    Wat fijn om te horen dat uw toestel weer gerepareerd bij u binnen is gekomen en dat uw toestel weer naar behoren functioneerd.

    Wij zien inderdaad dat u contact heeft gehad met onze klachten afdeling.
    Er is u een accessoire aangeboden voor alle ongemakken die u heeft ervaren.
    Deze is aangevraagd en word z.s.m. naar u toe gezonden.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Somy Xperia Support.

  4. Auteur
    Arthur
    Datum
    Opgelost. Klein puntje en dat is dat er niet wordt ingegaan op mijn (communicatie) suggesties. Verder staat er in het antwoord een taalfout en wordt het ondertekend met SoMy dus SONY met een M. Beetje slordig al met al. Maar streep er onder en hopen op betere tijden. Dank ook aan Kompas, al loste het probleem zich vanzelf op in de afgelopen week.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arthur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen