Klacht Sony Mobile Xperia: Klacht loopt al , nu is mijn reactie gevraagd maar die kan ik nergens invoeren!

# 101908
Pascalientje

Dit is het laatste bericht vanuit juliie inzake mijn klacht. echter dit is geen voorstel tot afhandeling, hier is niks mee opgelost. Ik heb vanuit mijn kant er alles aan gedaan 3x bij vodafone winkel geweest waar mijn abonnement met toestel loopt. 2x gemaild met vodafone en zij komen tot nu toe ook niet met een oplossing. Ik begin echt mijn geduld te verliezen. Al ruim een maand zonder werkende Sony xperiaZ2, geen leentoestel.

VOORSTEL TOT AFHANDELING
Geachte mevrouw Van Laarhoven,
Bedankt voor het toesturen van de IMEI - en RMA nummer. Helaas kunnen we bij Dynafix op dit moment geen informatie opvragen over deze reparatie. Wilt u daarom ook Vodafone benaderen om meer uitleg te ontvangen over de reden van de garantieweigering?
We hebben ook meer informatie opgevraagd. We moeten echter wachten op een reactie. Onze excuses voor het ongemak.
Zodra we meer informatie hebben ontvangen nemen we terug contact op.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Sony Xperia Support

Graag nu een serieuze afhandeling en geen standaard mails dat er niks bekend is vanuit Dynafix want ik vind dit ronduit schandalig. Een toestel van een half jaar oud, nooit gevallen, absoluut geen waterschade en zomaar uitvallen en niet meer aan gaan! Jullie zullen echt je verantwoordelijkheid moeten nemen. Zo ga je niet met een klant om. Ik ben niet eens de meest veeleisende persoon. Als jullie mijn klacht kunnen oplossen door mij een toestel te geven wat mij betreft zelfs een voorganger de Z1 dan ben ik al blij. Ik wil toch minimaal op internet kunnnen en whats appen. Het vertrouwen in de Xperia Z2 ben ik toch al kwijt.
Mvgr Pascalle van Laarhoven

Sony Mobile / Xperia
    Geachte mevrouw Van Laarhoven,Onze excuses voor het ongemak. Uw zaak wordt op dit moment bekeken. We willen nog heel even om geduld vragen.Dank u wel.Met vriendelijke groeten,Sony Xperia Support
    Sony Mobile / Xperia
    Geachte mevrouw Van Laarhoven,Nogmaals onze excuses voor de lange wachttijd in deze kwestie.Inmiddels hebben we de zaak met Dynafix kunnen bespreken. Dynafix zal contact met u opnemen met een passende oplossing.
    We hopen dat dit snel gebeurd. We wensen alsnog een fijn weekend,met vriendelijke groeten,Sony Xperia Support

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?