Klacht Sony Mobile Xperia: Leugens Sony/Dynafix bij reparatie

S. Eijpe

Sony/Dynafix hebben mijn telefoon kapot gemaakt en geven mij hier de schuld van, want dit zou komen door gebruikersschade. Ze hebben foto's gemaakt van de aanknop daar was het body van de telefoon gebroken(!) Dit was gebruikersschade zeggen ze. Voor de duidelijkheid het gaat hier om de Xperia XZ het paradepaardje van Sony in 2016!!!

Ook een foto waar het scherm loszit van het toestel. Zo heb ik die telefoon niet opgestuurd. Als je die foto ziet snapt iedereen wel dat iemand niet in die staat een telefoon opstuurt. Ook zat het scherm dus los, maar kunnen ze geen bewijs leveren van valschade waardoor dit zou zijn gebeurd. Maar desondanks zeggen ze gebruikersschade.

Zo jammer dat Dynafix en Sony zulke schandalige bedrijven zijn die zich schuilen achter leugens en daardoor zich kunnen beschermen met de voorwaarden.

Dynafix en Sony dit zijn schandalige mafiapraktijken!

Een eerlijke behandeling van mijn reparatie en excuses voor de leugens van Dynafix en daarna een fatsoenlijke reparatie. Sony hou er rekening mee dat dit met een paradepaardje van jullie nooit mag gebeuren! Premium prijs hoort premium service!

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?