Klacht Sony Mobile Xperia: Misleidende advertentie

Klachtnummer
# 289770
Gebruiker
Carlinda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

SONY XPERIA AX1 PLUS MET GRATIS KOPTELEFOON TWV € 129,=. Sony wijzigt erg gemakkelijk haar promoties en om vervolgens heel laconiek met haar klanten om te gaan. Ik bestel de actie zoals hierboven, in de daarvoor geldende tijd, en zou dit tot 21 januari kunnen verzilveren echter past Sony de inschrijfdatum voor het verzilveren van de koptelefoon aan en maakt er 14 januari van. Vrijdagmiddag 13 januari de telefoon wel ontvangen en deze even rustig in het weekend bekeken. Op dinsdag 16 januari wil ik de koptelefoon aanvragen maar krijg dan van Sony te horen dat ze de actie ingekort hebben en dat het niet meer mogelijk is om van deze actie gebruik te maken. Telefonisch nog contact hierover gehad maar er is niets fout gedaan want dit staat volgens Sony in de algemene actie voorwaarden. HOE BEDOEL JE DAT SONY ER ZICH WEL HEEL GEMAKKELIJK ERVAN KAN AFMAKEN. !!!!! DIT IS GEWOON PURE MISLEIDING!!!!

De oplossing

alsnog levering van de koptelefoon of vervangend product van gelijke waarde.

1 reactie

  1. Auteur
    Sony Mobile Xperia
    Datum
    Geachte mevrouw Wolf,

    Ik begrijp dat dit voor u een bijzonder teleurstellende ervaring is.

    De actie die u benoemt is een op = op actie. Wij hebben inmiddels een groot aantal registraties ontvangen en de registratie voor de Xperia XA1 Plus actie in combinatie met de Sony MDR-XB650BT headphone is ingekort in verband met het opraken van de beschikare voorraad.

    Sony Mobile behoudt zich het recht te allen tijde de Actie stop te zetten of de Actievoorwaarden tussentijds te wijzigen

    Meer informatie hierover kunt u vinden in onze actievoorwaarden:

    https://campaigns.sonymobile.com/promoties/public/build/products/xperia-xa1-plus.actievoorwaarden.pdf

    Helaas kunnen wij omtrent deze actie niets meer voor u betekenen.

    Met vriendelijk groeten.

    Sony Xperia Support.

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen