Klacht Sony Mobile Xperia: Niet ontvangen cashback Sony

Klachtnummer
# 273711
Gebruiker
Ryanne12
Datum
0 reacties

Details

De klacht

100 euro cashback nog steeds niet ontvangen.

Deelname aan cashback actie. Sony geeft aan dat als de aanmelding niet volledig is, je hierover een e-mail ontvangt en de gelegenheid krijgt om de gegevens aan te vullen. Na verstrijken betaaltermijn zelf contact opgenomen waarom ik niets heb ontvangen/gehoord. Kennelijk was mijn aanmelding niet volledig. Geen reactie op mijn vraag waarom ik hierover niet ben geïnformeerd. Na aanleveren stukken bericht ontvangen dat betaling binnen 2 tot 4 weken zou plaatsvinden. Inmiddels zijn de 4 weken ruim voorbij. Wederom contact opgenomen, Sony in gebreke gesteld en om een inhoudelijke reactie gevraagd. Ik ontvang' 'de procedure zal hoogstwaarschijnlijk tot einde deze maand voltooid zijn'. Het moge duidelijk zijn dat Sony absoluut niet klantvriendelijk is en herhaaldelijk toezeggingen niet nakomt. Ook voorwaarden van een actie door Sony zelf opgesteld kunnen zij kennelijk niet nagekomen!

De oplossing

Per direct betaling van de cashback, een INHOUDELIJKE reactie zoals verzocht, aanvullende vergoeding wegens herhaald niet nakomen afspraken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen