Klacht Sony Mobile Xperia: onoplosbare barsten in scherm

Klachtnummer
# 118869
Gebruiker
Ilse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorige week uit het niets sprongen in mijn Sony Xperia Z2 de barsten in het beeldscherm. Dit blijkt een bekend/voorkomend probleem bij de Sony telefoons. Telefoon ingeleverd bij KPN zaandam ter reparatie. KPN melde mij twee dagen later dat het een gebruikersfout is dus mijn eigen schuld. Ook de reparatiekosten a €217,80 zijn voor mijn eigen kosten.

De oplossing

Dat Sony mijn reparatiekosten aan mijn telefoon op zich neemt en toegeeft dat het een fabrieksfout is. Mijn telefoon zou ik ook het liefst van binnenuit laten onderzoeken want als die valt moet ook de printplaat stuk zijn of los zitten... Sony kijkt naar oude schades op de telefoon en vanuit daar maken zij op dat het gebruikersschade is.

2 reacties

  1. Auteur
    Sony Mobile / Xperia
    Datum
    Geachte mevrouw Holleman,

    Zou u ons even het IMEI nummer van de telefoon kunnen doorgeven? Dan kunnen we even naar uw reparatiedossier kijken.

    Graag zouden we even telefonisch met u willen overleggen. Wanneer zouden we u kunnen bellen?

    Met vriendelijke groet,

    Sony Xperia Support
  2. Auteur
    Ilse
    Datum
    Geachte Sony,
    Mijn IMEI is 354724067098324. Ik ben op mijn telefoonnummer bereikbaar.

    Mvg,

    Ilse

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?