Klacht Sony Mobile Xperia: Reperatie defect Sony Xperia Z3 Compact

Klachtnummer
# 182405
Gebruiker
Lenk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn Sony Xperia Z3 Compact begon na iets meer dan 1.5 jaar een aantal mankementen te vertonen:
1. Scherm aan de voorkant liet los.
2. Beide camera’s werkte niet goed meer.
3. GPS werkte niet meer naar behoren.
4. De sluitingsklepjes van de USB en SIM kaart lieten los (Komt bij bijna alle toestellen voor)
Ik heb het toestel ingestuurd voor reparatie op 20 juli om het vervolgens op 24 augustus ongeprepareerd terug te krijgen. In de tussentijd heeft Sony en de hun reparateur (per e-mail) wel aangegeven het toestel te gaan repareren. Toen ik het toestel op 24 augustus terugkreeg was ook de achterkant van het toestel opengemaakt en niet teruggezet, waardoor deze nu open ligt. Volgens Sony kunnen ze alleen hun reparateur vragen wat er is gebeurd. Ik hoop dat Sony met een snellere oplossing kan komen omdat ik nu toch al erg lang met het toch zeer prettige toestel moet doen.

De oplossing

Ik zie graag dat Sony erop toeziet dat het toestel nu direct wordt gerepareerd of dat zij mij een vervangend toestel toesturen.

0 reacties