Klacht Sony Mobile Xperia: Retour krijgen van Sony-tablet via de reparatieafdeling van Sony. Via DHL

Klachtnummer
# 255860
Gebruiker
Nop
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ongeveer twee maanden geleden ging onze Sony -tablet stuk dit
gemeld bij Sony de volgende dag kwam de Koerier van de reparatie afdeling langs
kreeg netjes drie kwartier van tevoren een sms bericht met de tijd dat de
koerier er zou zijn top na een aantal dagen kreeg ik een mail dat de Tablet
opgestuurd was en dat ik hem binnenkort kon verwachte na een week toch maar
eens bellen toen bleek dat DHL al vier keer bij ons langs was geweest daar heb
ik niets van gemerkt geen kaart gezien dit aangeven bij Sony en de reparatie
afdeling van Sony en met heel veel bel werk uit eindelijk dit ook bij DHL kunnen
melden. Na ongeveer drie weken weer problemen met de tablet weer gebeld met
Sony twee dagen later stond de koerier weer netjes voor de deur op tijd die ik
via de sms had binnen gekregen, toen heb ik direct contact gezocht met de
reparatie afdeling van Sony met de vraag of als de tablet klaar is hij via hun
eigen koeriersdienst kon afgeleverd worden desnoods een week later als hun dat
beter uit kwam omdat we de vorige keer zoveel problemen hebben gehad met DHL,
maar dat kon allemaal niet hier heb ik Sony nogmaals over gebeld , nu kreeg ik
gisteren een mail dat de tablet weer opgestuurd is via DHL dus ik dacht
vanmiddag ik zal eens kijken hoe laat hij aan komt in de loop van de dag dus ik
bel DHL op met de vraag wat de status is en ja hoor ik krijg te horen dat ik er
weer niet was om ongeveer 13.00 uur dus terwijl de meneer van de DHL nog aan de telefoon heb loop ik naar de brievenbus en ja hoor weer
geen kaart in de bus. Nu ben ik echt geen zeur doos van huis uit maar hoe
moeilijk is het nu om een kaart in de brievenbus te doen, Post NL kan het ook
mijn zoon van zeven kan het ook ,

De oplossing

ik heb minimaal drie uur aan de telefoon gezetten dus het zou fijn zijn als ik iemand van Sony aan de telefoon krijg die deze zaak eens netjes naar mijn kan uitleggen

2 reacties

  1. Auteur
    Sony Mobile / Xperia
    Datum
    Geachte N.F.J Baars,

    Wij vinden het erg vervelend te lezen dat u deze ongemakken heeft ervaren met de koerier van DHL.
    Inmiddels hebben wij gezien dat het toestel op zaterdag 11-03-2017 is afgeleverd door DHL bij uw adres.

    U heeft ook op 09-03-2017 gesproken met onze support en de medewerkster waarmee u heeft gesproken, heeft alle juiste informatie genoteerd.

    Graag nemen wij dinsdag 14-03-2017 telefonisch contact op (of een ander tijdstip dat voor u uitkomt), zodat wij de case verder kunnen bespreken.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Sony Xperia Support.
  2. Auteur
    Sony Mobile / Xperia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Baars,

    Wij hebben elkaar vanmiddag gesproken over deze case met de koerier en de ongemakken die u heeft ervaren hiermee.

    Wij hebben u geïnformeerd dat wij helaas niets kunnen doen, maar dat wij uw feedback en uw klacht zeker intern verder in behandeling nemen om situaties zoals deze te voorkomen.

    Verder wensen wij u heel veel plezier met uw gerepareerde (en afgeleverde) Xperia tablet.

    Met vriendelijke groet,

    Sony Xperia Support.

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen