Klacht Sony Mobile Xperia: Sony: van droom naar nachtmerrie

Klachtnummer
# 140663
Gebruiker
SanderVG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na lange twijfel tussen verschillende merken gegaan voor Sony Z3 compact ipv Iphone 6 of Samsung S6. Ben ik gegaan voor het uiterlijk en het 'betrouwbare merk'Sony en de gave kleur groen.
Dit was de grootste fout. Binnen een maand was de Jack van de Headset kapot en daarna weer ellende: tijdens mijn vakantie bleek de telefoon niet meer op te starten ect.
Na de vakantie via de Phonehouse mijn mobiel opgestuurd naar Dynafix.
Na enkele weken gaf The phonehouse ze aan dat de Z3 niet meer geproduceerd werd , Sony en Dynafix hielden mij aan het lijntje, terwijl het gaat om fabrieksgarantie en niet verzekeringswerk. Nu een maand verder en via Facebook, Chat en telefoon geeft Sony aan dat ze willen crediteren en dat het nog ongeveer 20 weken gaat duren en ze mij dus uiteindelijk een bedrag gaan geven waarvan ik niet eens een telefoon kan aanschaffen. En de klantenservice medewerkers niets kunnen doen.

De oplossing

Graag een gebaar snel van Sony bv Z5 Compact . Ik wil nl toch een succeservaring hebben met Sony!
Als dit niet lukt dan een goed bedrag om een soortgelijke telefoon te kopen, want de telefoon was niet eens 6 maanden oud en ging vanuit fabrieksgarantie voor de 2de keer kapot.
En had voor mijn abbo bij kpn a 55 euro ( grootste abo op dat moment) ook toen kunnen gaan voor een gratis Iphone of gratis Samsung S6. Dus bewust voor het merk Sony gegaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Sony Mobile / Xperia
    Datum
    Geachte heer Van Geene,

    Wij zien inderdaad dat uw Xperia Z3 gecrediteerd is naar de winkel waar u uw toestel ter reparatie heeft aangeboden.

    Dit duurt zeker geen 20 weken. We raden u aan om contact op te nemen met The Phonehouse, zij hebben een bericht gekregen dat uw telefoon gecrediteerd is, en zij zullen u verder helpen en hebben ook de informatie over het bedrag.

    We hopen dat u zo voldoende informatie heeft.

    Met vriendelijke groet,

    Sony Xperia Support


Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen