Klacht Sony Mobile Xperia: Sony experia T

JoaneyRodenburg

Wij hadden met een abonnement van t-mobile een sony experia t gekregen. Die hadden we uiteraard zelf uitgezocht. Mijn vader en moeder hadden allebij de sony experia T. Ze hadden deze in september 2013 ingebruik genomen. De sony van me vader ging na 3 maanden al kapot. Hij viel dan al uit op 93% ongeveer. Na een week stopte die er helemaal mee. Hij ging dan steeds aan en uit en het enigste wat je zag was: sony, tmobile en een bewegend tekentje. We konden de telefoon niet aan of uitzetten dat deed die uit zichzelf. De telefoon werd zo warm en we konden er niks aan doen. Uiteindelijk is die er vanzelf mee gestopt en er zit geen leven meer in. Wij dachten naja dat kan gebeuren fout in de telefoon. Maar de telefoon van me moeder ging hetzelfde doen vorige week. Ennu gaat die dus ook heel de tijd aan en uit en kunnen we niks doen. Hij wordt alweer warm.. Deze heeft het wel langer gedaan meer als een jaar . Is hier meer over bekend?

Ander alternatief? Of in ieder geval dat er naar de andere telefoons wordt gekeken over wat er mis is. Ik wil desnoods de telefoons opsturen! Als de fout maar uit de telefoon wordt gehaald zodat andere er geen last van hebben.

Sony Mobile / Xperia
    Geachte mevrouw Rodenburg,Ten eerste onze excuses voor de late reactie. Uw klacht was in eerste instantie aan Sony.eu gericht. Klachtenkompas was zo vriendelijk de klachten alsnog naar de juiste afdeling verder te leiden.U beschrijft problemen met twee Xperia toestellen, beide toestellen werden na verloop van tijd tijdens gebruik heter dan normaal?
    Dat is zeker niet de bedoeling, maar een toestel of de batterij van een toestel kan zeker bij intensief gebruik warm worden.
    Wanneer u uw toestel gebruikt om te telefoneren, gegevens over te zetten, spelletjes te doen of om naar muziek te luisteren, kan het gebeuren dat het toestel heet wordt. Dit is normaal, omdat het toestel onder deze omstandigheden meer stroom gebruikt dan normaal en daardoor meer warmte produceert.Als uw toestel heet wordt wanneer u het niet of slechts voor een enkele toepassing gebruikt, raden wij u het volgende aan:• Controleer of u gebruik maakt van originele Sony-accessoires (batterij, oplader, USB-kabel etc.). Het gebruik van een niet-compatibele accessoire van een andere fabrikant kan tot gevolg hebben dat het toestel niet naar behoren functioneert.
    • Maak een backup van alle gegevens in uw telefoon en voer een software-update of een software-repair uit om te controleren of uw toestel is voorzien van de meest recente software. Gebruik hiervoor het programma PC Companion op een Windows®-computer of Sony™ Bridge for Mac op een Mac® computer.UIterraard kunt u de toestellen ook aanbieden ter reparatie, dit is mogelijk via de verkoper of een lokale Phonehouse. Met vriendelijke groeten,Sony Xperia Support

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?