Klacht Sony Mobile Xperia: Sony is mij kwijt als vaste Sony fan teleurgesteld

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 344260
Gebruiker
Gillhonda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sony Xz2 compact 6 maanden oud; rechtsboven zat het scherm los niet te zien want het zat in de beschermhoes, beetje water bij gekomen scherm werkte niet - toen had ik door dat mijn (Spatwaterdichte) telefoon dat niet kon zijn want de lijmlaag zat los.
Nou garantie d8 ik denk ik nog steeds= nee hoor vanauit de service dat kan komen door Eigengebruik WoW geef mij maar de schuld

Telefoon opgestuurd daarna kwam mijn telefoon nog Dikker/uitgezet terug

En per mail dat mijn toestel Krom zou zijn - door eigengebruik!

De oplossing

Mij niet afwimpelen met eigenschuld verhalen
Scherm repareren ik ben mijn gegevens kwijt

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gillhonda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik mijn ervaring moet delen verder niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen