Opgelost door Sony Mobile Xperia: sony xperia z3 compact

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115061
Gebruiker
sanne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In het begin toen ik net mijn gsm had kwam er al snel een grote barst op de achterkant. Ik had hem niet verzekerd dus heb ik niks aan gedaan ..nu een paar maande later aan de voorkant een barst en kan ik niks meer met mijn gsm.ik ga zorgvuldig met mijn gsm om met zowel een hoesje al een bescherm laagje. Ik snap er dus ook niks van dat hij gescheurd is...
Doordat er ook nog een kleine sim in zit kan ik hem niet in min ouden gsm stoppen. Erg lastig en baal omzettend ik heb die gsm nog maar van nov. En het zijn niet de goedkoopste. . Ik hoop dat hier iets mee gedaan word! !!
Groetjes sanne

Hoop op een andwoord terug naar sanne_linden@hotmail.com

De oplossing

Ik hoop op een gsm,

2 reacties

  1. Auteur
    Sony Mobile / Xperia
    Datum
    Geachte mevrouw Linden,

    Graag zouden wij contact met u willen opnemen om de reparatie van de telefoon te regelen. Wanneer zouden we u kunnen bellen?

    Met vriendelijke groet,

    Sony Xperia Support
  2. Auteur
    sanne
    Datum
    Word dit kosteloos gedaan?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen