Klacht Sony Mobile Xperia: Sony Xperia Z5 compact al vanaf aanschaf, nu 2 jaar, volledig onbruikbaar en waardeloos!

E van Duijn

Ik ben al twee jaar bezig om een werkend Sony Xperia Z5 compact toestel te krijgen. Het toestel wordt komend heet en slaat dan helemaal vast. Omdat Sony op geen enkele manier mee wil werken is het toestel onlangs voor de DERDE keer naar Sony geweest voor reparatie.
Peer email is mij het volgende beloofd: "Ik kan u wel garanderen dat er dan een intern bericht naar het repair center voor u gaat om het toestel aan een uitgebreid onderzoek te onderwerpen. Dat is wat wij voor u kunnen doen, helaas is er geen andere optie."
En u raad het al na terugkomst wordt de telefoon weer extreem heet en is het weer wachten tot deze kapot gaat. Ook is de telefoon verkeerd in elkaar gezet omdat het slot van de extra geheugenkaart geblokkeerd was.
Natuurlijk heb ik per email weer een klacht ingediend maar het enige wat ik krijg is een belerend antwoord van een Klachten behandelaar. Ik ben volgens haar onbeschoft tegen de medewerkers terwijl ik gewoon de harde feiten benoem! Op mijn vraag of ik telefonisch een leidinggevende kan spreken komt geen enkele reactie! Sony mobile is echt een kansloos bedrijf met kansloze antwoorden en onbruikbare telefoons!
Mijn aanschafprijs van € 456,40 terug of een nieuw toestel

Mijn aanschafprijs van € 456,40 terug of een nieuw toestel

E van Duijn
    @Sony mobile ze zijn meesters in niet reageren. Zowel het bedrijf als de medewerkers zijn incompetent!!
    E van Duijn
    En alle reacties blijven maar uit ronduit asociaal!
    E van Duijn
    Sony heeft niet het lef om te reageren of hebben ze geen oplossend vermogen en te slechte managers in dienst !!!!
    E van Duijn
    Tja het blijft hetzelfde: een waardeloos bedrijf en waardeloze medewerkers.
    E van Duijn
    Ik denk dat @Sony Mobile gewoon failliet is en dat zou me ook echt niet verbazen! Tja het blijft hetzelfde: een waardeloos bedrijf en waardeloze medewerkers.
    E van Duijn
    Het is niet alleen klantonvriendelijk van Sony Mobile maar ronduit asociaal dat ze nergens op reageren!
    E van Duijn
    Kansloos bedrijf en incompetente medewerkers en management!
    E van Duijn
    Onbeschoft en asociaal om niet te antwoorden!
    E van Duijn
    Nog steeds kansloos en asociaal dat dit bedrijf niet reageert!
    E van Duijn
    Zouden ze bij Sony mobile de berichten lezen op hun Sony telefoon? Dat werkt natuurlijk niet en daarom kunnen ze ook hun klanten, als ze die nog hebben, niet beantwoorden!! Las het niet zo triest was zou je er hartelijk om kunnen lachen! Wat een zielig bedrijf zeg je zal er moeten werken.
    E van Duijn
    Leuk spelletje he @Sony mobile! Als jullie denken dat ik het opgeef hebben jullie het echt mis. Kansloos bedrijf maar ook zielige, incompetente en asociale medewerkers die niet het lef hebben om te reageren! Jullie krijgen zeker veel betaald om bij Sony te werken want jullie zullen het niet doen voor je plezier.
    Zielige sukkels zeg hahahahahahaha
    E van Duijn
    Het blijft ook stil want de medewerkers hebben allemaal een waardeloze Sony telefoon die het natuurlijk niet doet πŸ˜‚πŸ˜‚ Het is dus een erg makkelijke klantenservice omdat ze toch Niet kunnen reageren. De ideale baan als je verder toch niet kunt πŸ‘πŸ‘
    E van Duijn
    @sony mobile ronduit kansloos, klantonvriendelijk en asociaal dat jullie iet reageren.
    E van Duijn
    Tja en jullie hopen maar dat ik het opgeef maar ik kan jullie verzekeren dat dit nooit gaat gebeuren. Maar weer eens een leuk berichtje plaats over Sony mobile op Facebook !!
    E van Duijn
    Zo Sony subsidie krijgen voor deze incompetente en asociale medewerkers? Als je een beetje verstand heb ga je daar anders niet werken natuurlijk.
    E van Duijn
    Ik denk dat de @Sony mobile medewerker NIET kunnen lezen en schrijven πŸ˜‚πŸ˜‚ Ze willen wel reageren maar ze kunnen het gewoon niet 😜
    E van Duijn
    En daar zijn we weer voor een reactie op dit kansloze bedrijf πŸ˜œπŸ˜‚
    E van Duijn
    En daar gaan we weer 😁😁 Misschien kunnen we beter bellen want lezen kunnen jullie niet. En ik heb nu nu een waanzinnige Motorola telefoon die wel werkt en 1/3 kost van jullie waardeloze Xperia Z5 compact!
    E van Duijn
    Hallo daar zijn we weer 😁😁 @Sony mobile en de medewerkers complimenten dat jullie het klantonvriendelijke zo lang volhouden 😜😜
    E van Duijn
    @Sony mobile jullie blinken uit in klant onvriendelijkheid, incompetentie en asociaal gedrag! Gelukkig ben ik vasthoudend en geloof nog steeds in gerechtigheid.
    E van Duijn
    En daar gaan we weer. Mijn complimenten aan de incompetente medewerkers en management dat ze volhouden om niet te reageren. Maar weer een een leuk stukje schrijven op Facebook misschien dat dat helpt.
    E van Duijn
    Leuk spelletje he Sony! Jullie zijn er wel goed in zeg! Klanten in de maling nemen en niet reageren.
    E van Duijn
    Knap hoor om het niet reageren en klantonvriendelijk zijn zolang vol te houden !!
    E van Duijn
    Geloof me dat ik dit vol houd en jullie van @Sony mobile alleen maar steeds grotere sukkels vindt! Echt zielig om voor zo'n bedrijf te moeten werken :)
    E van Duijn
    Asociaal, incompetent en hersenloos @sony mobile> Hierbij dien ik ook een officiΓ«le klacht in tegen deze medewerkers!
    E van Duijn
    Het blijft een waardeloze telefoon die past bij de waardeloze Sony medewerkers πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    E van Duijn
    Asociaal bedrijf en nog asocialere medewerkers dat ze gewoon niet reageren. Ze zullen hiervoor wel vorstelijk betaald worden want als je verstand zou hebben dan werk je niet bij zo'n bedrijf :)
    E van Duijn
    Het is en blijft een waarde;loze telefoon van een waardeloos bedrijf met waardeloze en asociale medewerkers
    E van Duijn
    Ik ga nog maar wat meer klachten aanmaken en wat leuke berichtjes schrijven op social media. Dat doet het altijd leuk :)
    E van Duijn
    En weer geen reactie! Kunnen ze wel lezen bij Sony??
    E van Duijn
    Tja en weer geen reactie! MISSCHIEN MOET IK WAT GROTER SCHRIJVEN OMDAT ZE BIJ SONY NIET KUNNEN LEZEN?
    E van Duijn
    Nananana een olifant is vriendelijker en zeker inteligenter dan een @sony mobile medewerker 😁😁
    E van Duijn
    Als je echt niks kan dan is er bij @Sony mobile nog hoop voor je πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    E van Duijn
    Hahahaha echt lachwekkend dat @sony mobile. Dat je als bedrijf en medewerkers zo dom en asociaal kan zijn is echt een complement waard ☺☺☺
    E van Duijn
    Kan ik een persoonlijke klacht indienen over de incompetentie en de onbeschoftheid van de Sony medewerkers?
    E van Duijn
    Zelfs op een klacht van een klacht reageren ze niet. Blijkbaar is zelfs de klachtenmanager niet capabel genoeg om te reageren 😁😁
    E van Duijn
    Waardeloze telefoon en asociale medewerkers
    E van Duijn
    Eigenlijk zielig dat je daar moet werken en niet mag reageren! Hahahaha ik lach me echt dood om dit soort zielige bedrijven en mensen die daar moeten werken.
    E van Duijn
    Er is mij geleerd dat sukkels niet bestaan maar ze bestaan wel en ze werken allemaal bij Sony mobile ☺
    E van Duijn
    Knap hoor om gewoon niet te reageren, doen jullie tenminste nog iets goed.
    E van Duijn
    Knap hoor gewoon niet blijven reageren!
    E van Duijn
    @Sony Mobile zijn jullie een gesubsidieerd bedrijf voor mensen met een geestelijke beperking?
    E van Duijn
    @Sony Mobile zal ik jullie een een werkende smartphone opsturen van Samsung, Motorola, Nokia, enz zodat jullie mij eens kunnen bellen?
    E van Duijn
    Tja zelfs lezen kunnen ze niet bij Sony mobile laat staan reageren. Is ook lastig met 1 hersencel ☺

E van Duijn
Oplossing? Ze nemen zelfs geen contact op! Dit is het meeste klant onvriendelijke bedrijf wat ik ken met ronduit asociale medewerkers!

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?