Klacht Sony Mobile Xperia: Sony Z2 onbruikbaar na water in telefoon

Klachtnummer
# 118301
Gebruiker
Michel sloove
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste heer/mevrouw,

Na aanleiding van mijn klacht # 117632 zou u na mijn vakantie contact met mij opnemen.
Nu moet ik helaas mededelen dat mijn telefoon geheel onbruikbaar is geworden en hierop niet gebeld kan worden.
Ik ben niet in het bezit van een vaste lijn of vervangend toestel , dus zit nu enigzins met de handen in het haar hoe verder. Ik heb bij terug komst, wegens mijn thuis situatie en werk mijn telefoon ,en de gegevens die erop staan dringend nodig.
Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

Michel Sloove

De oplossing

Ik ben buiten het feit dat het toestel niet zo waterdicht is als beweerd, verder zeer tevreden met Sony.
Een nieuw toestel lijkt mij niet meer dan billijk.

2 reacties

  1. Auteur
    Michel sloove
    Datum
    Ik heb gisteren trouwens een filmpje gemaakt van mijn telefoon in actie.
    Mocht u dit willen zien stuur ik dat u graag toe.

    Groet,
  2. Auteur
    Sony Mobile / Xperia
    Datum
    Geachte heer Sloove,

    Het is erg vervelend dat uw telefoon kapot is gegaan tijdens uw vakantie.

    Wij sturen u even een e-mail over de procedure om uw telefoon te laten repareren.

    Met vriendelijke groet,

    Sony Xperia Support

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen