Opgelost door Sony Mobile Xperia: Sony Z3 =>17-juni

Gerton

Nadat ik mijn Sony eperia z3 had opgestuurd 17 juni voor een reparatie wat valt binnen de garantieperiode, word ik al weken aan het lijntje gehouden , ik word alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. en de reactie zijn mondjes maat. (alle +/-20 mail te inzagen) Ik heb nu voor meer dan 2 uur gebeld (printscreens) en aantal gesprekken gevoerd via chat (printscreens) . Helaas zonder goed resultaat, (jah wel, komen erop terug) zelfs niet nadat ik aangeboden hebt om evt bij te betalen voor een nieuw type toestel. Op een zaterdag zouden ze een spoed koerier sturen hele dag gewacht maar niemand gekomen. Ik mail, bel, en chat niet meer met Sony-mobile allen via Facebook.
hebben mijn een Z3plus aangeboden maar sturen nu na 8 weken een geprepareerde z3. Ook een of ander armband zou opgestuurd worden weken geleden maar ook niet ontvangen.

Rijenderechter : mijn eis is. nieuwste mobile, bos bloemen, en een taart. voor de onkosten die ik heb gemaakt en vooral de ergernis.

Gerton
    Sony heeft telefonische contact met mijn op genomen, en ik ben met ze eruit gekomen met een mooi aanbod. was van twee kanten misgelopen. Toch een pluim hoe SONY dit heeft opgelost.