Opgelost door Sony Mobile Xperia: Xperia Z1 Compact - Binnen 24 uur spontane barst in scherm

hmiddeldorp

Bij Typhone een Xperia Z1 Compact besteld en geleverd gekregen. Binnen 24 uur had ik een spontane barst in het scherm. (Niet eens normaal gebruik, telefoon heeft alleen maar naast de laptop gelegen omdat ik hem aan het inrichten was (apps downloaden, instellingen etc.)
De telefoon binnen 24 uur aangetekend retour gestuurd naar Typhone. Deze heeft de telefoon naar Dynafix gestuurd, en Dynafix heeft de telefoon naar 'extern repair centre' gestuurd. (Waarschijnlijk Sony??).
Zoeken in Google wijst uit dat 'de spontane barst' een bekend probleem is. TrosRadar heeft hier o.a. aandacht aan besteed.

Ik ben tevreden wanneer ik per direct een nieuw (geen refurbished) toestel ontvang, met een garantiebewijs dat de fabrieksgarantie vanaf de nieuwe leverdatum geldt.

Sony Mobile / Xperia
    Hallo meneer Middeldorp,Ik vind het heel erg vervelend, dat uw scherm is gaan barsten. Als u mij het IMEI nummer kunt geven van uw toestel, dan kan ik kijken wat de reparatie-status is.Met vriendelijke groet,Alexandra van Sony Xperia support.
    Hallo Alexandra,Het IMEI nummer = 351680063584340Met vriendelijke groet,
    Haiko Middeldorp
    hmiddeldorp
    Mijn klacht is prima opgelost. Wat ik er wel bij moet vermelden is dat ik, na opsturen van de telefoon, 3 weken niks hoor anders dan de status-site van het repair-service-punt.
    Nadat ik contact had gezocht werd mede gedeeld dat er op onderdelen werd gewacht.
    Vanaf het moment dat ik een klacht indiende bij klacht.nl en het meldpunt van de consumentenbond, is mijn probleem binnen 3 dagen opgelost door mij kapotte toestel door een nieuw te vervangen.
    Dat is dus er TOP service!

hmiddeldorp

Ook een klacht indienen over Sony Mobile Xperia?