Klacht Sophieshop.nl: Slechte service, geen retour service op kleding / schoenen.

Klachtnummer
# 602151
Gebruiker
Karin Ammers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wat een slechte service, heb zeker 6 weken moeten wachten op mijn bestelling. Bh via reclame op insta gezien. Daarna gelijk dezelfde dag van levering, mail gestuurd dat ik het wilde retourneren. Er staat nl nergens een retour adres beschreven. Antwoord was dat ik foto's moest maken. Elke keer duurt het zeker 14dgn voordat ze reageren!! Toen zeiden ze dat je het product niet uit de verpakking mag halen. Hoe kun je dan iets passen!! Kleding en schoenen mogen dus niet retour. Je moet de review over de producten maar lezen, was het antwoord. We zijn nu ruim 2 maanden verder! En er is niet te communiceren met dit bedrijf. Dus als je iets besteld en het bevalt niet, ben je je geld kwijt.
Niet doen dus...

Gewenste oplossing

Ik heb ze al meerdere keren gevraagd hoe ik kan retourneren. Ik had het nog niet betaald (klarna). Maar dat kan dus niet! Vandaag maar betaald en bestel daar dus nooit meer!!.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sophieshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sophieshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen