Klacht Soraya's Shoesz: Slechte service bij ruilen pijnlijke schoenen.

Klachtnummer
# 89759
Gebruiker
pascalepeters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week in Den Haag schoenen gekocht, na twee dagen bleek de rechter schoen pijn te doen, de schoenmaker vertelde dat de plaat verbogen was en dat ik terug moest. Terug naar de winkel, ze hadden nog een paar in een ander filiaal, dus kon ik ze ruilen. Toen ik die op ging halen bleek het zelfde probleem aan de linker schoen. Ik heb drie verschillende oplossingen aangedragen. 1. geld terug 2. ruilen voor ander soort schoenen en 3. de rechter van het ene paar en de linker van het andere paar. Helaas was de enige optie gewoon het ene paar voor het andere paar ruilen. Conclusie: ik heb nu een paar schoenen waarvan de linker schoen pijn doet i.p.v. een paar schoenen waarvan de rechter pijn doet. Helaas is mijn probleem dus niet opgelost.

De oplossing

Ik wil de schoenen terug brengen en mijn geld terug ad € 71,96.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Soraya's Shoesz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Soraya's Shoesz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen