Klacht SOS International: Ze houden je aan het lijntje

Diana

Mijn vader is, 19 april, tijdens zijn vakantie met mijn moeder opgenomen met een longontsteking in het ziekenhuis in Side. Vrijdag 25 april werd aangegeven door de behandelende arts dat hij na het weekend naar huis zou kunnen vliegen onder begeleiding van een verpleegkundige ivm zuurstof. Nu woensdag 30 april ligt mijn vader nog steeds in het ziekenhuis en nog steeds is niet duidelijk wanneer hij naar huis komt. Mijn ouders zijn helemaal kapot vanwege de slechte hygiene, slechte nachtrust, slechte maaltijden, ze hebben geen schone kleding meer en SOS geeft aan geef ons de tijd om het op te lossen. Ze zijn er er al 11 dagen mee bezig! Hoeveel tijd heb je nodig om met een verpleegkundige te regelen, een ziekenhuis in Nederland te bellen, contact houden met het ziekenhuis in Turkije en met een vliegmaatschappij? Waarschijnlijk toch wel een week als ik naar SOS kijk. Schandalig hoe ze met mensen omgaan en zogenaamd meeleven. Ze hangen op en hoppa volgende patiënt.

Mijn ouders moeten vandaag horen wanneer ze eindelijk naar huis gaan. Al vanaf 25 april horen ze morgen hebben wij meer duidelijkheid en elke keer weer de teleurstelling morgen weten wij meer

Wij vinden dat SOS International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

SOS International
    Beste Diana, deze klacht is bedoeld voor de organisatie SOS International. Wij hebben hen dan ook geïnformeerd over uw klacht. Zij gaan contact met u opnemen.

Ook een klacht indienen over SOS International?