Klacht SOS Solutions: defect artikel geleverd

Klachtnummer
# 141142
Gebruiker
Tinkman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 oktober jl. heb ik een mediaspeler van €80,= bij SOS Solutions besteld. Deze is geleverd en hoewel ik heb er enkele keren gebruik van kunnen maken, waren er direct problemen. Na ongeveer twee weken lukte het me helemaal niet meer om het apparaat aan de gang te krijgen. Ik heb gebruik gemaakt van de garantie en het apparaat opgestuurd.
SOS Solutions stuurde mij vervolgens kreeg een email waarin werd gesteld dat er gerommeld was met het apparaat. Ik heb hier op gereageerd dat ik niets bijzonders heb gedaan en dat ik die technische kennis ook niet heb. Vervolgens hebben ze aangeven dat ze niets voor me kunnen doen. Wel kon ik een ander (zelfde) apparaatje kopen voor €40,= extra. Dit wilde ik niet en nu heb ik dus helemaal niets.
Ik heb een klacht ingediend bij Thuiswinkel,org, maar dat heeft ook nut gehad.

De oplossing

Geld terug of anders een nieuw (zelfde apparaat) zonder verdere bijbetaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SOS Solutions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SOS Solutions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen