Klacht Sosarmband.nl: product niet ontvangen

elvira

Ik heb op 5 september een bestelling geplaatst voor een sos armbandje +pen deze is betaald via PayPal. Aangezien we 19 september op vakantie vertrokken had ik wel verwacht deze binnen te hebben. Maar er kwam niks. Mail gestuurd. Antwoord ze hadden het geld nog niet. PayPal had het wel al afgeschreven. Maar ze stuurde het niet op voor dat ze het geld binnen hadden. Mijn antwoord hierop was dat het van mijn rekening was afgeschreven en dat ik het voor mijn vakantie nodig had en anders had ik er niet zoveel aan. Niks meer gehoord. Vorige week dacht ik ineens weer aan dat armbandje. Niks ontvangen en geen geld terug. Mail gestuurd. Geen antwoord. Nog een mail gestuurd. Antwoord. Was zeker verstuurd. Maar ik heb niks ontvangen. Op mijn inlog gegevens bij sosarmband.nl staat ook niet dat het verzonden is. Vanmorgen mail terug ontvangen dat ze geen armbandje zouden sturen meer omdat ze het niet vertrouwde door mijn eerder mail! Dus geen armbandje en geld weg! !

Zou graag mijn product willen ontvangen daar heb ik namelijk voor betaald en anders mijn geld terug.

Wij vinden dat Sosarmband.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sosarmband.nl?