Klacht Sosarmband.nl: Wel betaald, geen product ontvangen en geen reactie op mails cq geen contact bij bellen

Klachtnummer
# 72365
Gebruiker
Karflotij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12-8 sosarmband via internet besteld, zelfde moment per overschrijving betaald (iDeal werkte niet via iPhone). Wel bevestiging van bestelling gekregen maar status account blijft op 'wachtend op betaling' staan.
Meermaals via mail en telefoon geprobeerd contact te krijgen echter zonder resultaat.

De oplossing

1. Armband geleverd (voorkeur)
2. Geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sosarmband.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sosarmband.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen