Klacht Spa Puur: Er is mij onrecht aangedaan

# 402081
Ex vaste Spa Puur ganger

Mij is de toegang ontzegt bij spa puur omdat
Er is een woordenwisseling voorgevallen is buiten mijn schuld om. Daar heb ik ook bewijsmateriaal en geluidsopname van, mijn verhaal kan worden bevestigd door vaste medewerkers en vaste badgasten.
Ik heb geprobeerd om een telefonisch gesprek aan te gaan met de manager van spa puur, maar dat weigerde hij direct. Tevens heb ik geprobeerd om een persoonlijk gesprek aan te gaan, maar ook dat weigerde de manager. De manager is niet geschikt voor zijn functie, totaal geen mensen mens, lapt zelf ook de huisregels aan zijn laars, partijdig, toont geen respect, huisregels worden niet nageleefd door medewerkers en word door de vingers gezien door deze manager, gratis massages in ruil voor intimiteit. Terwijl er overal grote mediaborden hangen met als tekst ”gewenste en ongewenste intimiteiten zijn niet toegestaan”. Hoe kan een manager dit toestaan???
Dat mij de toegang is ontzegt bij locatie spa puur vind ik niet terecht. En dat er gelijk bij alle zusterondernemingen mij te toegang word ontzegt vind ik te ver gaan. Ik vind dat mij hierdoor onrecht is aangedaan, gezien de gezondheidsreden van mijn bezoeken aan het resort. En de toedracht van de woordenwisseling.
Ik heb het recht om gehoord te worden en deze graag dan wel door een niet bevooroordeeld en onpartijdige partij in deze.
Dat heet toch hoor en wederhoor?

excuus en opheffing van de toegang ontzegging en rechtvaardigheid

Wij vinden dat Spa Puur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spa Puur?