Klacht Spa Puur: Misleidende reclame

Mio

Gisteren geboekt voor vandaag via google "sauna in Oosterhout". Zeer misleidende reclame, want ze zitten dus niet in Oosterhout maar in Tilburg. Zie ik op de bijlage in mijn boeking opeens Tilburg te voorschijn komen. Ik heb heel erg moeten zoeken op de website om te zien dat dit niet de sauna in Oosterhout is, maar in tilburg. Annuleren mocht niet meer (aankomst binnen 24 uur), ook al heb ik mail gestuurd binnen 5 minuten na betaling. Kosten E 4,95 om alsnog te mogen annuleren. Geen telefoonnummer te bekennen op de website en ze blijven zich beroepen op hun annulerings voorwaarden. Tilburg ligt vlakbij Oosterhout kreeg ik als commentaar. Ik hoor van de echte sauna in Oosterhout dat er al diverse mensen zo naar Tilburg zijn "gelokt" en ze zo extra geld binnen krijgen. Sorry hiervoor, maar heb er geen ander woord voor dan lokken. Slechte service, niet bereikbaar via telefoon en misleidende reclame

Ik wil mijn volledige bedrag retour ontvangen en dat deze misleidende advertentie van google wordt gehaald.

Wij vinden dat Spa Puur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spa Puur?