Klacht Spa Puur: slechte communicatie en annuleren zelf je boeking en vragen dan opeens p p veel meer geld

krobo

ik had al een tijd geleden een arrangement geboekt met vrij entree omdat ik bonnen had van de shoeby shop
krijg ik ineens een bericht dat die 8 september die ik geboekt had geannuleerd was door spa puur zelf
en dat terwijl ze gewoon open zijn die dag en ik zelf opnieuw moet reserveren en dan per persoon ineens boekingskosten moet betalen en dat alle ander diengen die ik gereserveerd had opnieuw moest resereveren en dan voor meerprijs
ik moest dan ook opnieuw betalen en zou dan verrekend worden op de dag ,notabene dezelfde dag als die ik geresreveerd had.
toen ik via de slechte communicatie die spa puur heeft aangaf dat ik mijn geld terug wilde ,gaven ze aan dat niet te doen

ik vind dit niet kunnen hun annuleren mijn boeking en ik moet nu opnieuw boeken en veel meer betalen en krijg ook mijn geld niet terug

wat mij ook mateloos irriteerde dat de communicatie niet via de telefoon gaat maar alles vie mail of messenger super frustrerend

ik wil dat ze zelf die reservering er weer inzetten zoals die erin stond op 8 september en dat ik er geen cent meer voor hoef te betalen
die reservering had ik al gedaan en betaald dan kan je niet ineens als bedrijf het gaan annuleren omdat je meer geld wil hebben omdat je vanwege corona minder mensen in je spa kan laten komen
dat kun je niet maken bij reeds geboekte reserveringen

je kunt wel voor de toekomstige reseveringen de prijs verhogen ,maar hier klopt helemaal niets van

kan dit niet dan wil ik mijn geld terug

wil niet eens naar z´on spa

ik wil naar een spa voor zen en ontspanning heb er nu alleen al stress van gehad

door steeds maar te moeten mailen via messenger met hun ongelofelijke slechte communicatie en service

Wij vinden dat Spa Puur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spa Puur?