Klacht Spa Weesp: Ik krijg mijn geld niet terug

Astrid

Er zou mij nog 90 euro worden overgemaakt binnen 5 werkdagen sinds mijn saunabezoek 6-11-2021. Ik heb meerdere malen contact opgenomen hierover via t contact formulier.Dit is de enige manier: niet telefonisch of per mail bereikbaar.
Ik krijg geen enkele reactie op mijn verzoeken.
De vooruitbetaalde behandelingen bij spa weesp gingen bij aankomst niet door vanwege ziekte van hun werknemer.Het bedrag zou terug gestort worden op mijn rekening.Tevens is er een toeslag dubbel gerekend, en daarvan heb ik ook recht op retourgeld.ik heb wel een bon .reservering 535050

Ik zou graag mijn geld retour willen krijgen, maar ik zou zeker antwoord willen op mijn ingevuld contactformulier , en medewerker willen spreken of een mail krijgen waarin ik netjes behandeld wordt en waarin staat dat ik mijn geld terug krijg.
Het gaat om 2x 9,95 toeslag die ik online al heb betaald enn ook weer is gerekend bij de entreeprijs op de bon.Dat is dus 19.90 teveel betaald. En een niet gekregen behandeling waarvoor wel betaald nl 54,95. In totaal dus 74,85 tegoed van Spa Weesp

Wij vinden dat Spa Weesp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spa Weesp?