Klacht Spa Weesp: Onvriendelijk onprofessioneel en niet behulpzaam

Klachtnummer
# 685703
Gebruiker
Isralee
Datum
7 reacties

Details

Klacht


Betreft: Klacht over slechte service en onvriendelijkheid

Geachte heer/mevrouw,

Op 2 september heb ik een zeer teleurstellende ervaring gehad bij Spa Weesp, die ik graag met u wil bespreken. Ik ben naar uw spa gekomen na het vinden van uw telefoonnummer via Google, zodat ik kon informeren of ik een reservering moest maken. Helaas was het telefoonnummer dat vermeld stond niet bereikbaar, waardoor ik geen andere keuze had dan persoonlijk naar uw locatie te gaan. Dit resulteerde in een reistijd van anderhalf uur.

Bij aankomst bij de balie om mezelf aan te melden en te betalen, werd mij verteld dat ik niet naar binnen mocht omdat ik geen reservering had. Ik heb de situatie uitgelegd en aangegeven dat het telefoonnummer dat ik had gevonden niet werkte. De medewerker aan de balie behandelde mij alsof ik een leugenaar was. Toen ik vroeg of ze het nummer wilde controleren, werd mij verteld dat het niet het telefoonnummer van uw spa was. Dit kan ik natuurlijk niet weten, aangezien er nooit een wijziging is doorgegeven aan Google.

Vervolgens vroeg ik of ik even naar binnen mocht om mijn vriendin te informeren over de situatie en te vertellen dat er op mij gewacht werd. Echter, de medewerker weigerde mij toegang te verlenen en was niet bereid om namens mij naar binnen te gaan om dit te doen. Ook was zij niet bereid om een uitzondering te maken voor mij, gezien de lange reistijd die ik had gehad. Ik vroeg haar of ze iemand van het management kon bellen om de situatie uit te leggen, maar ook dit weigerde ze.

De manier waarop ik behandeld ben, was zeer onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Ik voelde me niet serieus genomen en werd zonder enige moeite naar buiten gestuurd, zonder dat ik mijn vriendin kon inlichten over de situatie. Dit vond ik erg onvriendelijk en onprofessioneel.

Ik ben zeer teleesturgeld in de service die ik bij Spa Weesp heb ervaren en ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt. Ik verwacht op zijn minst een verontschuldiging voor de behandeling die ik heb ondergaan en een passende oplossing voor de situatie. Het zou ook op prijs gesteld worden als u ervoor kunt zorgen dat het juiste telefoonnummer van uw spa wordt vermeld op Google, zodat toekomstige klanten niet dezelfde ervaring hoeven te ondergaan.

Ik verzoek u vriendelijk om te reageren op deze brief. Indien ik geen reactie ontvang, zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen om mijn klacht op te lossen.

Gewenste oplossing

Oplossing aangeboden door sauna

7 reacties

  1. Auteur
    Spa Weesp
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Isralee
    Datum
    Heb ik al gedaan verzoek u vriendelijk daarop te reageren
  3. Auteur
    Isralee
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Spa Weesp
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Spa Weesp
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    Isralee
    Datum
    Zee slechte reactie van de sauna
  7. Auteur
    Spa Weesp
    Datum
    Beste Isra lee,

    Nogmaals graag ontvangen wij van u het referentienummer die u heeft ontvangen na het versturen van uw klacht. Dan zien wij uw gegevens in uw mail naar ons
    Met vriendelijke groet

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Spa Weesp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen