Klacht Spa Weesp: Toeslag dubbel in rekening gebracht en nog niet terug ontvangen

Klachtnummer
# 567065
Gebruiker
Astrid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toeslag is 2x in rekening gebracht. Bij reservering reeds 2x9.95 betaald en bij binnenkomst weer in rekening gebracht!
Inmiddels wel het geld van de massage terug gehad omdat deze niet door kon gaan ivm ziekte. Waarom niet alles 1 keer. Heb al 5x contactformulier ingevuld, krijg ook geen referentienummer zoals op de site staat.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spa Weesp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spa Weesp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen