Klacht Spa Zuiver: Arrangement online gekocht, na twee weken opeens toch bijbetalen noodzakelijk.

Klachtnummer
# 251974
Gebruiker
motorkippetje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

25 december 2016 heb ik online 2 together arrangementen gekocht om met kerst cadeau te geven. Op 8 januari 2017 (2 weken later) werd het cadeau gebruikt en bleek het arrangement duurder geworden te zijn. Dit verschil moest onverbiddelijk bijbetaald worden. Commentaar van de klantenservice was dat dit met het reserveren opgemerkt had kunnen worden door de bezoeker. Ik had uiteraard het bedrag onzichtbaar gemaakt op het cadeau. Ik vind dit echt klant onvriendelijk, het idee word gegeven dat je een arrangement koopt en geen cadeaubon met specifieke waarde.

De oplossing

Verschil van 14 euro terugstorten of waardebon van dit bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Spa Zuiver is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spa Zuiver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen