Klacht Spa Zuiver: Spa zuiver klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 308075
Gebruiker
Squash
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik een klacht indienen over de hospitality van de baliemedwerkster bij spa zuiver. Na het squashen hebben wij wel 5 minuten gewacht aan de balie voor de glazen deurtjes die een medewerkster open dient te maken. De medewerkster in kwestie (zwart shirt) negeerde ons, zelfs nadat we haar meerdere malen hadden gevraagd de deurtjes open te maken. Er stonden op een gegeven moment zelfs mensen over de balie te leunen om de knop in te drukken.

Er waren vandaag 3 medewerkster klanten te helpen. Genoeg zou men denken om iedereen klantvriendelijk te behandelen.

Het is al niet ideaal dat men na het squashen vaak even moet wachten voordat een medewerkster de deurtjes open doet. Wat er vandaag gebeurde is ronduit ombeschoft.
Ik ga ervan uit dat de klacht zorgvuldig wordt behandeld en dat men nadenkt over een sympathiekere wijze om sporters servicegericht te benaderen.

De oplossing

Klantvriendelijkheid verbeteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Spa Zuiver is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Spa Zuiver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen