Klacht Spaaraccount: Cashback-shopping.nl /spaaraccount.nl stuurt geen inloggegevens maar wel factuur

Gerrit

Cashback-shopping.nl zegt cashback korting te kunnen geven bij de media-markt, en dat blijkt niet het geval te zijn. Ook beloven ze binnen twee dagen inloggegevens toe te sturen, en dat doen ze dus simpelweg niet.
Na drie weken (toevallig net na de 14 dagen wettelijke bedenkingstermijn) sturen ze wel een factuur voor 69,95.
Op mijn verzoek per mail om het lidmaatschap niet in te laten gaan, en de factuur te laten vervallen reageren ze als volgt: "In de bandopname word duidelijk vermeld dat als u na 14 dagen proeftijd beslist om door te gaan...."

Het klantenservice nummer is onbereikbaar, en na informatie-inwinning ter plaatse blijkt het om een practisch lege bedrijfsunit te gaan.
NB. Het telefoonnummer wordt beantwoord door een antwoordapparaat dat opneemt met "spaaraccount", een bedrijf waar ook een aantal identieke klachten over circuleren.
Ik ben van zins een jurist in te schakelen, mochten meer mensen mee willen doen, dan graag mail naar: cbopgelicht@gmail.com

Lidmaatschap als niet bestaand beschouwen en de factuur laten vervallen.

Wij vinden dat Spaaraccount hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gerrit
    Klantenservice (?) belt wel terug, maar kan niks. Eigenaar opgespoord, die gebeld en per direct probleem opgelost.

Gerrit

Ook een klacht indienen over Spaaraccount?