Klacht Spaarbikes.nl: KOOP HIER NOOOOOOIT EEN FIETS!!!!
Details
Klacht
Ik heb vorig jaar mijn bakfiets via deze site gekocht. Zou rijklaar worden opgeleverd, met bijpassende huif (regen/wind hoes!)Toen de fiets werd bezorgd was deze helemaal niet rijklaar, er moest nog hartstikke veel aan gebeuren (dit koste mij halfords na de tijd nog 70 euro). Vervelend maar het ergste is nog dat ik wel 100 mailtjes en telefoontjes heb gedaan omdat de huif veel te klein was en er schroefje miste. Uiteindelijk met pijn en moeite het schroefje ontvangen maar nog wel 18 keer moeten bellen over de huif. Zodra het bedrijf mijn telefoon nummer herkende namen ze niet meer mee. Via verschillende telefoonnummers gebeld en Prive nog een paar keer contact gehad. Bij het laatste telefoontje nu (4 maanden geleden) is er heel duidelijke meerdere keren beloofd de huif op te sturen zodra ze de te kleine huif van mij retour hadden ontvangen. Na lang twijfelen dit toch gedaan omdat een nieuwe 180 euro kost! Ze zijn hierna nooit meer bereikbaar geweest en ik heb dus vorige week met veel pijn en moeite een nieuwe huif kunnen / moeten kopen voor maar liefst 180 euro! Ongelofelijk.
Als ik dit geweten had ik dus de andere huif niet terug gestuurd en nog via halfords proberen te ruilen of zelf kunnen verkopen!
Ik baal zo en ben zo opgelucht. Telkens weer beloftes, onbereikbaar zijn. Dus lieve mensen koop bij dit bedrijf echt NOOIT een fiets!!!
Gewenste oplossing
Ik wil mijn 180 euro voor de huif terug en de 70 euro kosten voor het laten rij klaar maken van mijn bakfiets zoals beloofd!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.