Klacht Spaarconsul: Onbetrouwbaar

Klachtnummer
# 305895
Gebruiker
F.W.G.M. Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Contract annuleren binnen 14 dagen levert problemen op. Je wordt aan het lijntje gehouden bij herhaald tel. contact. Telkens een smoes .( onjuist mailadres, sorry .) de dagen tellen door. Na veel aandringen een bevestiging per mail maar daar staat dan weer niet het product in vermeld waar de annulering over gaat. E.e.a. noodzaakte me een aangetekende brief te sturen. Elders ( Kassa ) las ik dat het kantooradres een opslagplaats zou betreffen in Den Bosch

De oplossing

Deze kantoren handelen in dit geval met energie producten. Energie bedrijven zouden deze beter moeten checken en in malafide gevallen gee zaken meer doen met dit soort 'Snelverdieners " met mooie praatje maar als je er vanaf wil wordt er misbruik van de klant gemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spaarconsul hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spaarconsul?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen