Klacht Spandoekman.nl: retour weigering

Klachtnummer
# 183208
Gebruiker
Karin
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb via dit bedrijf een toiletrolhouder besteld. Het was niet wat ik voor ogen had en zonder de verpakking te hebben geopend wilde ik deze retourneren. Volgens spandoekman niet mogelijk , omdat het een op maat gemaakt artikel is. Onder de toiletrolhouder op de website staat : 14 dagen bedenktijd.
Wanneer je het product besteld, lijkt dit een standaard product van het bedrijf en ik kan niet aangeven welke maatvoering ik wil voor dit product.
Volgens mijn weten is een onbeschadigt product in de orginele verpakking altijd te retourneren.




Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat Spandoekman de retour aanvaard en het geld terug stort.

2 reacties

  1. Auteur
    Karin
    Datum
    De Spandoekman heeft per mail bevestigt dat ik mijn product retour mag sturen. Het werd op de website inderdaad niet goed aangegeven dat het geen standaard product was, maar hier maatwerk betreft. Vandaag heb ik mijn product retour gestuurd en heb er vertrouwen in dat Spandoekman dit naar tevredenheid gaat afhandelen.
  2. Auteur
    Spandoekman.nl
    Datum
    Beste Karin,

    het artikel is retour ontvangen en het geld is vandaag teruggestort.
    We zullen de algemene voorwaarden wijzigen, zodat hier geen onduidelijkheid meer over kan ontstaan in het vervolg.
    Ik hoop dat het probleem hiermee is verholpen.

Ook een klacht indienen over Spandoekman.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen