Klacht SpanjeNL.nl: Besteld, betaald, niet geleverd

Erica

goedemorgen, op Facebook krijg ik regelmatig berichten over Spanje Thuis. Mooie site, mooie producten. Op 20 februari jl heb ik via de site 3 artikelen besteld (met ordernr. ORD00208). Na 10 dagen heb ik via de mail gevraagd wanneer ik de levering kon verwachten. 'We gaan het uitzoeken" was het antwoord. Vervolgens geen actie. Gebeld en het antwoordapparaat ingesproken. 'We bellen u vandaag nog terug' wordt gezegd, maar al wie ik hoor..... Ik heb vanaf die dag regelmatig getracht ze te pakken te krijgen, hetzij via mail danwel telefonisch, helaas tot op heden zonder resultaat. Het gaat weliswaar niet om een vreselijk hoog bedrag (€30,40), maar daar gaat het niet om. Ook op Facebook lees ik ook dat er door meer mensen besteld maar niets geleverd wordt.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat SpanjeNL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Erica
    er wordt, na indienen van klacht, verder totaal geen actie meer ondernomen. Jammer, want het gaat, en niet alleen voor mij, toch om het terugkrijgen van mijn geld. Het gaat in ieder geval óók over het krijgen van antwoord en dat vind ik tegenvallen in deze procedure. Met vriendelijke groeten, Erica Jansen

Erica

Ook een klacht indienen over SpanjeNL.nl?