Klacht Spare Rib Express: Ik ben opgelicht met toegegeven fout vanuit het bedrijf

Armando

De bezorgster was erg vriendelijk en servicegericht en de medewerker aan de telefoon ook, mijn dank aan jullie 2. De manager is een arrogante dombo! Ik heb hier al bijna 10jaar spareribs en angus burgers besteld, prijs/kwaliteit en smaak van de angus vond ik altijd top, de spareribs meestal goed. Tot vandaag.....Vandaag bestel ik de dragon kipburger dat 150 gram had moeten zijn. Ik ben al jaren chefkok en productontwikkelaar(voeding) van beroep dus weet wat consistentie, servicegerichtheid, smaak en kwaliteit inhoud. Ik kreeg hetzelfde lekkere broodje die je bij de angusburger krijgt maar dan een klein stuk zielig gekrompen stuk kip dat de helft van het totale broodje opvult en die ook nog lauw tot afgekoeld was. Komt niet eens een klein beetje in de buurt van de foto op de website. En hier betaal je 10.95 voor in EURO'S!!! Ik heb gebeld en een medewerker gaf eerlijk aan dat er een fout was gemaakt in de formaat van de kipburger die zij binnen hadden gekregen en dat deze kleiner zijn dan ze normaal binnen krijgen. Hij bood netjes zijn excuses hiervoor aan en ging direct met de manager bespreken hoe het goedgemaakt kon worden. Zelf zou ik de kipburger tijdelijk van de kaart afhalen als de grootte van de burger niet meer klopt met de prijsopgaaf op de website, maar goed een fout kan makkelijk gebeuren waar er geen professionele manager werkzaam is. Ik was ruimschoots blij geweest met een korting voor een eventuele volgende bestelling, maar zou dan een angusburger bestellen die ik wel het geld waard vind bij Sparerib Express. Uiteindelijk de arrogante manager genaamd Jerryl gesproken die zegt dat ze niets compenseren omdat er vandaag nog niemand had geklaagd en omdat ze kwaliteit verkopen, ik heb nog nooit zo een domme manager gesproken🤔 Toen ik zei dat er niets klopt van de foto van hun kipburger op hun website zei hij ook nog als klap op de vuurpijl dat de foto's bij Sparerib Express altijd veeel mooier zijn dan wat je daadwerkelijk krijgt, dikke👍voor je Jerryl! Ze zullen bij Sparerib Express (Laan van Waalhaven, Den Haag)heel blij met jou zijn! Hij wilde ook niets compenseren omdat ze 'topkwaliteit' eten verkopen. Het is geen angus of wagyu kip dat je zo duur voor zo een klein stukje gekrompen kip betaalt!

Compensatie vanuit de andere Sparerib Express West Den Haag dat betaald word door vestiging Oost Den Haag

Armando
Niets meer gehoord. Dat kun je verwachten van top amateurs.

Ook een klacht indienen over Spare Rib Express?