Klacht Spare Rib Express: spare rib express amersfoort levert niet waarvoor je betaalt

Klachtnummer
# 275946
Gebruiker
Messi19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 30 september heb ik een bestelling gedaan bij het filliaal in amersfoort. ik heb totaal €47,90 betaalt voor de bestelling. ik heb 1 menu bestelt voor 2 personen, en zou 1 kg spare ribs krijgen.. dit betrof absoluut geen 1 kg. ik heb dit voor de zekerheid zelf gewogen op een keuken weegschaal en kwam zelf uit op 476 gram. daarnaast bij die menu heb ik ook nog een menu van €17 nogwat erbij genomen, er wordt niet erbij vermeld bij die menu hoeveel gram dat is, maar dit was zo weinig, dat een kind van 7 jaar geen eens vol zit. ook zaten bepaalde bijgerechten die geleverd worden bij de menu er niet bij. het vreemste van alles is, is dat ik na de bezorging meteen telefonisch contact met ze opnam, maar dat er niet opgenomem werd, toen dacht ik ik email ze wel omtrend dit.. na 7 dagen heb ik nog steeds geen reactie terug ontvangen. ik vind dit echt onprofessioneel. ik voel me flink genaaid.

De oplossing

ik zou tevreden zijn met 50% terug gave van het geld, dat lijkt me wel een reële oplossing.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spare Rib Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen