Klacht Spareribs Express: Spare rib express taai en hard

Klachtnummer
# 301954
Gebruiker
Silviam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eten besteld om 20.00 uur bij de spareribs express
Woensdag avond in Hoorn 25-04-2018.
Spare ribs voor 2 en een toetje salted caramel taartje

De spareribs waren taai, droog, zwart
Proefde als dat ze daar waren opgewarmd of in de magnetron of in de oven....1 van de 2
Dat taartje kon je iemand mee doodgooien. Knijterhars het leek wel een boterhambordje ipv een taartje!
En alles koste 43,=

Direkt klacht ingediend.
Alleen een mail terug voor welk filiaal de klacht was, terwijl ik de mail naar Hoorn had verstuurd, dus nog een mail gestuurd naar het hoofdkantoor en nog steeds niets vernomen

De oplossing

Wat is er nu moeilijk aan om:
De gerechten opnieuw aan te bieden nu wel vers!
En dat het ons niets kost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spareribs Express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spareribs Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen