Klacht SPARTA: Bagagedrager op laspunt gebroken Sparta

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 344973
Gebruiker
Inge
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 4 jr geleden een Sparta emotion C3 gekocht voor 2200 euro. Nu van de week is de bagagedrager op een laspunt gebroken. Voor een kwaliteits fiets is dit natuurlijk een slecht iets.
Geen bagage hebben en toch breekt het.
Sparta leverd dus geen kwaliteits fietsen. Ben altijd zuinig op mijn fiets geweest. 1441 kilometer gereden dus weinig.
Ik vind dit niet kunnen.
Kosten 75 euro.
Slechte service voor een dure fiets

De oplossing

Toe komen in de kosten. Het is een dure fiets garantie is voorbij maar hun verantwoordelijkheid niet vind ik.
Voor 2200 EUR verwacht je toch een top oplossing van het bedrijf

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Inge
Datum
Uiteindelijke oplossing
nee er is geen aangeboden oplossing vanuit Sparta.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen