Klacht SPARTA: Blijvend terugkerende storing AUM Sparta M10i AC2010883 en geen afdoende tegemoetkoming van Sparta

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555607
Gebruiker
Bergh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fiets gekocht op 5 april 2018 ( Sparta M10i AC2010883) met onderhoudscontract van 10 jaar voor €2900,-
10-07-2018: Displayhouder kapot
29-08-2019: Accu vervangen wegen elektrische storing. Ook velg achter vervangen.
24-03-2020: Controller behandeld wegens storing.
26-03-2020: Nieuwe controller met garantie. Fiets bij Sparta geweest.
30-03-2021: Nieuwe controller en verlengkabel.
25-08-2021: Nieuwe controller (coulance). Verder wil Sparta niet gaan.
Zie brief van Rob's Tweewielers.
Klacht is dat je er iedere keer weer een nieuwe controller op zetten het probleem niet oplost. Ik een dure fiets heb die niet betrouwbaar is en tijdens fietesn ieder moment uit kan vallen en ook uitvalt. Conclusie: ik heb niets aan deze fiets. Wil dus een oplossing en dat betekent waarschijnlijk een vervanging van het rijwiel op basis van garantie. Hier gaat Sparta niet op in.

De oplossing

Mij een fiets levert die aan de eisen die je bij een nieuwe fiets kuint stellen voldoet.
Dus oftewel duurzame reparatie of andere gelijkwaardige goede fiets

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bergh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sparta heeft op de klacht helemaal niet gereageerd. Ook een tweede keer indienen heeft niet tot een reactie van Sparta geleid.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen