Klacht SPARTA: E.bike type B 4 is weer uitgeschakeld,

Klachtnummer
# 135221
Gebruiker
Fietsverdriet.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gekocht bij Vos in Zwanenburg 6mrt 2015,is voor de zoveelste x kapot,dwz;het nuvici systeem werkt niet meer/hebben al voor € 330,-rep.kosten betaald en nog steeds een ondeugdelijke fiets. We hebben 2fietsen gekocht ,waarvan we er een na enkele weken hebben geruild voor een B 2/ook na klachten. Met bijbetaling van € 100,--!!!!we durven niet meer een fietsrit te maken omdat het vertrouwen geheel weg is. Gaan we weer naar deVos,zegt ie:zet maar neer, we kijken ernaar.maar we hebben niet € 5430,--betaald om voor inmiddels de 7e/of 8e keer weer zonder fiets te zitten.wij willen eindelijk wel eens een deugdelijke fiets, of ons geld terug.

De oplossing

Het allerliefst ons geld terug tw. € 2830,--

0 reacties

Ook een klacht indienen over SPARTA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen